Total Pageviews

Monday, January 24, 2011

Tenang dah tak tenang lagi tapi kita pasti akan menang...





antara kempen yang di paparkan..




Tuan Guru yang di segani dan di sayangi...






Jajahan takluk johor....


Penamaan calon pun sudah...proses berkempen pun dah mula sejak semalam sampai la 30hb Januari 2011 iaitu hari untuk membuang undi...waktu-waktu nak pilhan raya ni selalu buat aku rasa satu macam...patriotik la macam tu heheheheh...belum lagi turun padang tapi macam2 cerita dan propaganda dah aku dengar...aku layan je la pakcik2 makcik aku yang berkempen tu....pasti meriah kan kat Tenang seminggu ni...yelah nak PRK...macam2 dapat...sekolah,balai raya,mesin rumput,dewan besar dan macam2 lah pelaburan yang dia orang bagi...maklum lah memancing pengundi dgn mcm2 habuan...ibarat "mee segera"...tapi yang pastinya Tenang dah tak tenang mcm dulu lagi...perang poster...perang ceramah...perang kempen...dan segala2nya lah perang bagi merebut 1 kerusi yang bakal di pertandingkan demi menjaga rakyat dan memegang amanah penduduk kampung untuk merealisasikan cita cita parti...tapi ye ke tak cita2 parti atau cita2 diri sendiri....hahahahaha terpulang lah pada calon hanya ALLAH yang tau isi hati masing2...pada aku kalau dah menang tu ingat2 lah pada janji yang di kota kan masa berkempen dulu...jangan dah menang janji ke mana...tanggungjawab entah ke mana...

Akhir kata...TENANG dah tak tenang lagi tapi kita pasti akan menang....Takbirrr....







No comments:

Post a Comment