Total Pageviews

Sunday, January 23, 2011

Bismilahirahmanirrahim....



ku mulai dengan nama ALLAH Yang Maha Pengasih Lagi Maha Penyayang....2011...permulaan aku di blog dengan tag line yang akustatik sket...pembaharuan dan perubahan...blog 2009 telah pun aku buang jauh-jauh agar kesengalan yang lampau tidak di bawa pada hidup yang baru dan keluarga yang baru di awal 2011...aku saje letak 3 pic ni pasal ketiga-tiga pic ni memberi makna dalam hidup aku...
yang pertama - daiwa : aku memang kaki pancing..- kedua - wayang kulit : ada darah2 kesenian jawa dalam diri ni dan yang terakhir - Sultan Johor : aku bangga jadi rakyat malaysia di bawah takluk jajahan johor dan aku sayang sultan aku hehehehe...so salam sayang dari aku dgn blog yang terbaru ni yang penting ape yang kau rasa kau nak luah kau titipkan sahaja dalam penulisan...usah di pendam akan menjadi barah yang parah dalam jiwa dan perasaan...adioshhhhhh

No comments:

Post a Comment